piątek, 10 stycznia 2014

#5 - Yankee Candle


Witajcie :) 

Chciałam dzisiaj przybliżyć wam (a w zasadzie tym, co jeszcze nie znają) cudowne Yankee Candle.

Fanką tych świec jestem już od dość dawna, ale głębiej zainteresowałam się nimi około września ubiegłego roku. 

Na początku była to tylko niewinna fascynacja, która powoli przeradza się w małą obsesję.

Tak przedstawia się część mojej kolekcji : 



Nie jest ona zapewne zbyt imponująca dla yankeecandlemaniaczek ale jest to zaledwie część, którą mam ze sobą tu, na emigracji. Druga część jest w domu w Polsce, oczekując na mój rychły przyjazd :)





I kominek, w którym palę :



Część mojej kolekcji wygrałam w konkursie organizowanym przez polskie oficjalne forum YC, na które serdecznie zapraszam! http://www.yankeecandle.pun.pl/ :)

Na dzisiejszy wieczór zaplanowałam gorącą kąpiel i zakopanie się w łóżku z dobrą książką. Jak uważacie, który zapach powinien mi towarzyszyć? ;)

A wy?

Znacie, lubicie? Który zapach darzycie największą miłością? :)




8 komentarzy:

  1. Twoja kolekcja nawet na emigracji jest pokaźna, nie ta, co moja.. Jeden marny wosk. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi sie te kominki ;) mam jeden bo na więcej nie mam miejsca ;)
    patyskaa.blogspot.be obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się o nich od koleżanki ze studiów dowiedziałam. Ona to też wielka fanka ;) Sama nie mam ani sztuki xD Fajny kominek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń