wtorek, 18 lutego 2014

#11 - Liebster Blog Award!


Hej dziewczyny :)

Długo mnie tu nie było, gdyż zrobiłam sobie małe wakacje i czasu na neta było jak na lekarstwo. Ale już wróciłam i ze zdumieniem, ale i wielkim uśmiechem, przyjęłam wiadomość, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award! Zapewne większość z was wie, na czym to polega, dla pewności jednak wyjaśnię zasady tym, którzy nie wiedzą :)

"Nominacja do Liebster Blog Award, otrzymywana jest od innego blogera, w ramach uznania, za dobrze wykonaną pracę. Pozwala również blogom o mniejszej ilości obserwatorów, na zdobycie nowych czytelników. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała, następnie nominować 11 osób, informując je o tym, oraz zadać 11 własnych pytań. Nie można jednak nominować osoby, która nominowała Ciebie" 

I tu moje nominacje - niestety nie 11, jak było w regulaminie, nieco mniej, gdyż nie mam zbytnio czasu, na poszukiwanie ciekawych blogów, nad czym bardzo ubolewam. 

Nominacje : 

http://katrinaaa-livinglondonlife.blogspot.com/
http://patchedpillow.blogspot.com/
http://agusiak747.blogspot.co.uk/


A teraz odpowiem na pytania, jakie mi zadano :) 

1. Czym kierujesz się, wybierając coś do poczytania?

W zasadzie, przyznam się bez bicia, najczęściej jest to opinia znajomych. Często sięgam po książkę, która została zekranizowana, bo sama wcześniej o niej nie słyszałam. Lubię książki, których akcja rozgrywa się w czasach II wojny światowej i wcześniej, dlatego najczęściej moim wyborem, kieruje właśnie ta tematyka. 

2. Gdzie znajdujesz spokój, wśród ludzi, czy może w cichym zakątku?

Zdecydowanie w cichym zakątku. Najczęściej zamykam się u siebie w pokoju, albo idę na długi spacer nad morze, gdy pozwala pogoda, przesiaduję na plaży, słuchając szumu fal, bardzo mnie to uspokaja :)

3. Co lubisz robić, gdy masz wolne?

Długie spacery z przyjaciółką, książki / film. Zależy od nastroju.

4. Z jaką postacią literacką, najbardziej się utożsamiasz?

Trudne pytanie. Chyba powiem, że z Legolasem. Mam dobre serce, ale ludzie, kierując się uprzedzeniami, często tego nie widzą i źle mnie oceniają.

5. Co jest Twoją największą pasją?

Fotografia, zdecydowanie. I Benedict Cumberbatch :P

6. Jeśli miałabyś zrobić sobie tatuaż, co by to było i dlaczego?

Albo napis, którego póki co nie zdradzę, bo i tak go sobie zrobię, na nadgarstku, albo Orzełek, polskie godło. Jestem patriotką :)

7. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?

Balsamem dla duszy :) nie wyobrażam sobie życia, bez przyjaciół.

8. Jakie cechy cenisz u innych, a które Cię denerwują?

Trudne pytanie, mogłabym gadać godzinami o tym, ale w skrócie - nienawidzę zazdrosnych, zawistnych, dwulicowych kłamców. I facetów, którzy zdradzają. Uwielbiam za to poczucie humoru, dobre serce i ludzi, którzy czują empatię.

9. Kto jest Twoim idolem?

Benedict Cumberbatch (aktor) , Thomas Morgenstern (skoczek narciarski) i Dominic Howard (perkusista Muse), każdy z innego powodu :)

10. Najmilsze wspomnienie smakowe z dzieciństwa?

Sorbety lodowe - pyyycha! :)

11. Kto lub co, ma na Ciebie największy wpływ?

Sama na siebie wywieram największy wpływ. Nie chcę by inni, kierowali moimi wyborami. Bo to w końcu moje życie :)


A teraz moje pytania :)

1. Co skłoniło Cię, do prowadzenia bloga?
2. Czy chciałabyś mieszkać w innym kraju, jeśli tak, to w jakim i dlaczego?
3. Ulubiony rodzaj muzyki?
4. Lubisz czytać książki?
5. Co myślisz o "gender"?
6. Jak myślisz, dlaczego Polska jest tak bardzo znienawidzona i wyśmiewana na arenie międzynarodowej?
7. Czy masz przyjaciół w innych krajach (nie Polaków)
8. Ulubione zwierzę?
9. Pierwsza myśl, po przebudzeniu?
10. Czego używasz do pielęgnacji włosów i paznokci?
11. Jaką sławną osobę, chciałabyś poznać i dlaczego?


W następnym wpisie, podzielę się z Wami wrażeniami, na temat oleju do włosów Khadi (który wreszcie, po długich bojach otrzymałam) oraz bazy pod podkład i pod cienie od Paese.

Miłego wieczorku! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz